آموزشی, دسته‌بندی نشده

چند توصیه برتر مد و فشن برای شما که میخواهید زیبا ترین باشید

قد شلوار را با قد پاشنه‌ی کفش تنظیم کنید

1. «کیت یانگ» (Kate Young)، یکی از معروف‌ترین استایلیست‌های هالیوود، معتقد است «بزرگ‌ترین اشتباه خانم‌ها این است که قد شلوارشان را متناسب با قد پاشنه‌ی کفش انتخاب نمی‌کنند».

women-pants-style

در واقع یک شلوار باید یا مناسب کفش‎های تخت زنانه باشد یا کفش‌های پاشنه بلند

قاعده‌ی کلی: قد شلوار باید به اندازه‌ای باشد که حدود ۱٫۵ سانتی‌متر از سطح زمین بالاتر قرار بگیرد یا درست به روی کفش برخورد کند.

 

 

 

 

 

 

 

2. متناسب با فرم بدن لباس بپوشید

«شوشانا گراس» (Shoshanna Gruss) که یکی از طراحان بنام مد و لباس است، اعتقاد دارد «وقتی فرم و مدل لباس متناسب با اندام خودتان را پیدا کردید، باید همیشه از همان مدل خاص پیروی کنید».

117289621

 

 

 

برای مثال اگر ریزنفش هستید شاید بهتر باشد پیراهن‌های ماکسی خیلی بلند نپوشید و یک پیراهن کمربنددار با قد تا بالای زانو را جایگزین آن کنید. یا اگر بالاتنه‌ی درشتی دارید بهتر است بلوز با راه‌راه‌های افقی را فراموش کنید و به جای آن طرح‌های ساده یا لباس‌های بدون طرح بپوشید.

 

 

 

 

3. با آمادگی کامل لباس پرو کنید

اگر قرار است یک لباس خیلی مهم مثل یک لباس مجلسی خاص بخرید، فراموش نکنید که پیش از پرو کردن حتما گن داشته باشید. پوشیدن گن، لباس زیر و سوتین مناسب باعث می‌شود لباس فرم واقعی خودش را روی تن شما نشان بدهد.

حتی جزییات را هم رعایت کنید؛ پوشیدن کفش پاشنه بلند، زدن رژ لب و مرتب کردن موها کمک می‌کند تصور بهتری از نتیجه‌ی نهایی به دست بیاورید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط